مقام معظم رهبری نقش مهمی در استحکام انقلاب دارند

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری نقش مهمی در استحکام انقلاب دارند و با رهنمودهای ایشان امروز ایران اسلامی با داشتن پیشرفت های بزرگ به نیروی قدرتمند در سطح جهان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر همدان گفت: ایران اسلامی یک قدرت بزرگ و بازدارنده در سطح جهان است و نیروهای قدرتمند آن از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند و همیشه حافظ این انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به ایام سوگواری ماه خرداد اظهار کرد: مناسبت های این ماه ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصت مناسبی است تا بیشتر شخصیت و ویژگی های امام راحل را بشناسیم و به نسل جوان که این ایام را درک نکردند، منتقل کنیم.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با تاکید بر مطالعه تاریخ از سوی جوانان انقلابی خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سند ارزشمندی است که درس های زیادی به ما می دهد و مسیر آینده را همانند چراغی پر نور به ما نشان می دهد.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: انقلاب ما حسینی است و ما ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستیم.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه مردم ما با جان و دل پای انقلاب بوده و هستند خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) از جایگاه مرجعیت انقلاب اسلامی را هدایت کرد.

حجت الاسلام تقوی گفت: امام خمینی (ره) قدرتمندترین رهبر تاریخ بشریت است و اندیشه های امام راحل همچنان در همه دنیا در حال گسترش است.

در این آیین که جمع کثیری از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان حضور داشتند حاضران عزاداری و سوگواری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار